Barion Pixel https://www.milva.hu
Annak érdekében, hogy megkönnyítsük látogatóinknak a webáruház használatát, oldalunk cookie-kat használ. Weboldalunk böngészésével Ön beleegyezik, hogy számítógépén / mobil eszközén cookie-kat tároljunk. A cookie-khoz tartozó beállításokat a böngészőben lehet módosítani.

Akciós termékek

Szokásos ár 4 000 Ft (10 EUR)
Ár 3 960 Ft (10 EUR)
Készleten
Ár 2 995 Ft (8 EUR)
Készleten

Legnépszerűbbek

Ár 1 980 Ft (5 EUR)
Készleten
Ár 1 980 Ft (5 EUR)
Készleten

Kapcsolat

Bella Natura s. r. o.
Školská 390/26
Marcelová, 946 32
Telefonszám: +36 70 551 7428
info@milva.hu
Szlovákia
IČO: 53 173 538

Üzleti feltételek
Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

  1. ALAPVETŐ RENDELKEZÉSEK

1.1 Az Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Bella Natura s.r.o. elektronikus üzletén keresztül történő vásárlásra, a Vevő és a Társaság közötti szerződéses kapcsolatok biztosítására szolgálnak:

amely a Nyitrai Kerületi Bíróság kereskedelmi nyilvántartásában szerepel

Bella Natura s.r.o.

Székhely: Školská 390/26, 946 32 Marcelová

Cégjegyzékszám: 53 173 538

Adószám: 

Kibocsájtó cégbíróság: Nitra (Nyitra)

 (a továbbiakban "Eladó").

 

Az Eladó elérhetőségei:

Bella Natura s.r.o.

Školská 390/26, 946 32 Marcelová, SK

Mobil: 0670 551 7428

E-mail: info@milva.hu 

            milva.hu@gmail.com 

 

Viszonteladás céljából történő rendelés esetén, kérjük, a milvahu.partner@gmail.com emailcimen jelezze szándékát. 

1.2 Vevő minden olyan természetes személy vagy jogi személy, aki bármilyen módon kapcsolatba lép az Eladóval az Eladó által kínált áruk megvásárlása céljából. A Vevő lehet fogyasztó vagy vállalkozó. A fogyasztó olyan természetes személy, aki a fogyasztói szerződés megkötésekor és teljesítésénél nem jár el vállalkozása vagy egyéb üzleti tevékenysége körén belül. Az eladó és a fogyasztó közötti, nem kifejezetten ezen ÁSZF által szabályozott jogviszonyokat a zák. č 40/1964 Zb., Občiansky zákonník kormányrendelet, valamint a kapcsolódó rendelkezések szabályozzák.

Vállalkozók alatt a következő személyeket értjük:

  1. a) cégjegyzékbe bejegyzett személy,
  2. b) olyan személy, aki kereskedelmi engedély alapján vállalkozik,
  3. c) olyan személy, aki különleges szabályozáson alapuló üzleti tevékenységet folytat,
  4. d) olyan személy, aki mezőgazdasági termelést végez, és külön jogszabályban van nyilván tartva.

Az ÁSZF szerint vállalkozó az a személy is, aki üzleti tevékenysége során az előző mondattal összhangban jár el. Ha a vevő a megrendelésben feltűnteti az azonosító számát vagy adóazonosító számát vagy az ÁFA-azonosító számát akkor tudomásul veszi, hogy az ÁSZF-ben foglalt szabályok rá, mint vállalkozóra vonatkoznak.

Az Eladó jogi kapcsolatai a Vevővel, aki vállalkozó, de az ÁSZF-ben nincs kifejezetten szabályozva, vagy az Eladó és a Vevő között létrejött szerződésben, akkor rá a módosított kereskedelmi törvény zák. č 513/1991 Zb. Obchodného zákonníka v znení neskorších predpisov rendelkezései vonatkoznak, valamint az erre vonatkozó jogszabályok. Az ÁSZF-ben és az egyéni szerződésben foglaltakban bármilyen eltérés esetén a szerződés szövege érvényesül.

1.3 Vásárló minden olyan természetes vagy jogi személy, aki bármilyen módon kapcsolatba lép az Eladóval azon követelménnyel, hogy az Eladó olyan árut szerezzen be neki, ami nincs a kínálatban, ezen áru megvásárlásának szándékával.

1.4 Ezen Általános szerződési feltételeket az Szlovák Köztársaság törvényei szabályozzák.

1.5 Ezek az ÁSZF-k az új ÁSZF-k kiadásáig érvényesek.

  1. RENDELÉS

 

2.1 Az árut a Vevő a következő módon rendelheti meg:

      Értékesítési folyamat - bevásárlókosáron keresztül az eladó weboldalán.

      A teljes vásárlási folyamat az Ügyfél regisztrációjától (nem kötelező), a szállítási és fizetési mód kiválasztásán keresztül egészen a vásárlás befejezéséig működik. 

2.2 A vásárlási szerződés a Vevő megrendelésének elfogadásával, valamint az Eladó által javasolt eladási ár kölcsönös elfogadásával köttetik meg. A megrendelés kölcsönös elfogadása az Eladó által küldött Visszaigazolás a megrendelés felvételéről e-maillel van véglegesítve, amely általában 24 órán belül kézbesítve van. Ettől kezdve mindkét fél rendelkezik a panasz, a polgári és kereskedelmi törvénykönyvből eredő jogokkal és kötelezettségekkel. 

2.3 A Vevő a megrendelés elküldésével megerősíti, hogy az Eladó a § 3 ods. 1 zákona č. 102/2014 Z.z. (102/2014-es számú Fogyasztóvédelmi törvény 3. § (1)) bekezdésben foglaltaknak megfelelően és kellő időben teljesítette az információs kötelezettségeit

2.4 A megrendelés felvételének visszaigazolásával együtt vagy a megrendelés beérkezését követően az Eladó a Vevő részére értesítő e-mailt küld, amely tartalmazza a várható szállítási határidőt, az árat és a kiszállítás árat. Az áru elküldésének napján a Vevő ismét informatív levelet kap az áru kiszállításával kapcsolatban. A kézbesítés általában 1-4 munkanapon belül megtörténik.

2.5 Az Eladó vállalja, hogy a megrendelésben megegyezett árnak megfelelően a szállított áruk megfelelő típusát és mennyiségét szállítja. Minden csomagot egy olyan számla kísér, amely a vásárlás igazolásaként szolgál, valamint reklamáció esetén szükséges bizonylatként. Az árura vonatkozó teljes dokumentációt a rendelt áru csomagja tartalmazza.

2.6 Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy bruttó 30.000,- Ft feletti megrendelés esetén telefonon is megerősítteti a rendelést, méghozzá az alábbi okok miatt: hibás vagy nem teljes adatfeljegyzés, hiba a rendelési folyamatban.

  1. A RENDELÉS TÖRLÉSE

3.1 A rendelés indoklás nélküli törlése a Vevő oldaláról a rendelés kölcsönös elfogadásáig, az Eladó által küldött Visszaigazolás a megrendelés felvételéről e-mail elküldéséig lehetséges. A Vevő e-mailben törölheti a megrendelést. A visszavonási feltételek teljesítésének ellenőrzése után az Eladó e-mailen vagy telefonon megerősíti a Vevőt megbízásának törléséről. Ha a megrendelt árucikkek összege már kifizetésre került, az Eladó a kérdéses pénzeszközöket visszaadja a Vevő bankszámlájára, vagy más módon átadja azokat a felek által jóváhagyott módon.

3.2 Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy a rendelést vagy annak egy részét nem fogadja el az alábbi esetekben:

3.2.1 A megrendelt áruk elkeltek, és beszerzésük nem garantálható.

3.2.2 Bruttó 30.000,- Ft feletti rendelés esetén az Eladó nem tudta ellenőrizni az adatokat (pl. helytelen telefonszám, többször nem elérhető ügyfél, az ügyfél nem reagál az e-mailekre, stb.)

3.2.3 A terméket már nem gyártják, vagy áruk megváltozott.

A fenti esetekben az Eladó a Vevőnek 24 órán belül visszatéríti a befizetett összeg teljes egészét, mégpedig azonnal, ahogy megállapítására kerülnek a 3.2.1 és 3.2.3 bekezdésben meghatározottak, vagy más egyenértékű árut kínál, vagy egy másik megoldást, feltéve, hogy a Vevő is bele egyezik.

  1. KISZÁLLÍTÁSI FELTÉTELEK

4.1 Az Eladó köteles az árut a Vevőnek a megrendelés visszaigazolása után az alábbiak szerint szállítani:

4.1.1 Ha olyan termékről van szó, mely az Eladó raktárkészletén megtalálható, akkor az indokolatlan késedelem nélkül kiszállításra kerül. A kézbesítés a rendelés feldolgozása után 1-3 munkanapot vesz igénybe.

4.1.2 Olyan áruk esetében, amelyek az Eladónál nincsenek raktáron, de készleten van a gyártónál, az Eladó a megrendelés kölcsönös elfogadását követő 14 munkanapon belül elküldi az árut.

4.1.3 A rendelés e-mailben vagy telefonon történő megerősítésekor az Eladó tájékoztat a szállítási határidőről és a várható szállítási határidőről. Az Eladó kellően meghosszabbíthatja az áru szállítási határidejét. Ha a Vevőnek nem felel meg a bejelentett meghosszabbított szállítási határidőt, joga van ezen ÁSZF 3.1 pontjában foglaltak alapján a rendelést törölni.

4.2 A Vevő választja ki, határozza meg a megrendelt áru szállítási módját a rendelkezésre álló lehetőségek közül:

  • GLS futárszolgálat (a Vevő által kért címre történik a szállítás - házhozszállítás)
  • GLS CsomagPontba ( 270 településen több mint 650 átvevőhely és GLS Csomagautomata. Csomagfelvétel után a kiválasztott GLS CsomagPontban a Vásárló 24 órán belül átveheti a megrendelt árut. A címzett SMS-ben kap tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény átvételére érvényes személyi okmány bemutatásával 5 munkanap áll rendelkezésre. Utánvét fizetési lehetőség minden átvételi ponton megoldott, több üzletben bankkártyát is elfogadnak. A második és negyedik munkanapon ismételt értesítőt (e-mailt) küld a GLS, ha az áru még a GLS CsomagPontban van.)

       Az áruszállítás a GLS General Logistics Systems Hungary Csomag-Logisztikai Kft.(GLS) közbenjárásával történik.

4.3 A szállítási költség minden szállítási mód esetében 1.090,-Ft.

4.4 A kézbesítési címet a rendelés keretén belül a Vevő határozza meg, és azt az Eladó elfogadja, hacsak a felek másként nem állapodnak meg.

4.5 Az áru megfelelően csomagolt és bebiztosított. A Vevő köteles a szállítmány sértetlenségének ellenőrzésére az áru átvételekor.

4.6 Az áruval együtt elküldésre kerül a számla is. A használati utasítás a termék csomagolásán (címkén) van feltüntetve.

4.7 Az Eladó nem vállal felelősséget a Vevőnek fuvarozó által okozott késedelmes áruszállításért. A küldeményen fuvarozó által okozott károkért teljes mértékben a fuvarozó felel. Az ilyen esetekben az Eladó új terméket küld a Vevőnek, miután a fuvarozó kifizette a kárt.

4.8 Az Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a megrendelt termékeket fokozatosan, külön-külön, több részben küldi el, ha a megrendelt termékeket, vagy annak egy részét a gyártó nem továbbította az Eladónak, nem szállította le teljes egészében, ha a megrendelt áru vagy annak egy része ki van árusítva s emiatt késedelemmel szállít az Eladónak. Ebben az esetben a Vevő a postaköltséget és a csomagolást csak egy szállítmány költségeként fogja fizetni.

  1. FIZETÉSI FELTÉTELEK

5.1 A társaság ÁFA fizető.

5.2 Az áru bruttó árához hozzá kell számolni a szállítási költségeket, ami 990,- Ft-ot tesz ki. A szállítás költsége magában foglalja a szállítási és csomagolási költségeket.

Amennyiben a rendelt termékek bruttó ára meghaladja a 12.000,-Ft-ot a szállítás ingyenes. Utánvétes fizetési mód választása esetén a Vevő csak a többletszolgálati díjat, vagyis a 300,-Ft-ot köteles megtéríteni.

5.3 Az árukért fizetett összeg az alábbi módszerek valamelyikével Forintban fizetendő:

-utánvéttel: ez esetben a Vevő köteles a fuvarozónak kifizetni a megrendelés végösszegét. Az áru átvételekor az átvevő nyugtát (fizetési nyugtát) kap. Árufizetéses többletszolgáltatásnál készpénzzel fizetve az Eladó 300,- Ft kezelési díjat számít fel.

- fizetés banki átutalással: a fizetendő összeg átutalása a következő bankszámlára:

   Kedvezményezett neve: Bella Natura s.r.o.

   Kedvezményezett bankja: OTP Bank

   Kedvezményezett számlaszáma: 11740030-24036382-00000000

   BIC: OTPVHUHB

Banki utalás esetén kérjük az "Utalás közleménye" mezőbe feltüntetni a Megrendelés sorszámát!

- online fizetés bankkártyával a Barion fizetőkapun keresztül: Érvényes bankkártyák: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, AmericanExpress.

  Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

5.4 Az áru mindaddig az Eladó tulajdonában marad, amíg a vételárat a Vevő teljesen meg nem téríti. 

5.5 Az árak Magyarország területén belül érvényesek.

A kedvezményes, akciós árak csak a készlet erejéig, vagy a honlapon meghatározott ideig érvényesek.

5.6 Amennyiben a Vevő korábban már úgy rendelt terméket, hogy azt a kiszállítás során nem vette át (ide nem értve azt az esetet, amikor elállási jogával élt), vagy a Termék „Nem kereste, Átvételt megtagadta” jelzéssel érkezett vissza az eladóhoz, az Eladó az újabb rendelés teljesítését a vételár és a szállítási költségek előre történő megfizetéséhez köti.

 

  1. A SZERZŐDÉS VISSZAVONÁSA

6.1 A Vevő a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a Vevő él elállási jogával, úgy ezt az Eladóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben). Az Eladó az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a Vevő felé. Amennyiben a Vevő elállási jogát gyakorolja, úgy a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszaküldeni. A visszaküldés költsége a Vevőt terheli.

 

6.2 Amennyiben a Vevő elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Eladó a Vevőnek az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a Vevő olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. Az Eladónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a Vevő hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az Eladó a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

6.3 Az Eladó követelheti a Vevőtől a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vevőt terhelik.

6.4 Amennyiben a Vevő sérült, hiányos, vagy részben elfogyasztott terméket, ill. csökkent értékű terméket kíván visszaadni, az Eladónak joga van ezt a terméket nem elfogadni a Vevőtől. Ha az Eladó úgy dönt, hogy átveszi a terméket, akkor az Eladó jogosult az eredeti vagy az értékének megfelelő kártérítésre. Az Eladónak joga van arra, hogy a Vevőtől kártérítést követeljen, hogy a Vevő kártalanítsa őt az áru javításával vagy helyreállításával kapcsolatban okozott károkért. A Vevő kijelenti, hogy tisztában van ezzel a feltétellel, és vállalja, hogy ilyen kártérítést fizet.

6.5 Az Eladó jogosult a szerződéstől elállni a termék kiárusítás miatt, nem elérhetősége miatt, vagy ha jelentős változások történtek a gyártónál és/vagy szállítónál, amelyek megakadályozzák az Eladó kötelezettségeinek teljesítését a Vevő felé. Az Eladónak joga van vis major miatt visszavonni a szerződést, vagy olyan esetekben, amikor igazságosan nem követelhető az Eladótól az áru átadása. Az Eladó köteles haladéktalanul tájékoztatni a Vevőt e tényről.

  1. JÓTÁLLÁS ÉS REKLAMÁCIÓ

7.1 A Vevő köteles a szállítmányt, az árut és a csomagolást közvetlenül a kézbesítéskor ellenőrizni. Ha a Vevő úgy találja, hogy az áru vagy a csomagolás mechanikailag sérült, köteles értesíteni a szállítót és még a szállító jelenléte alatt ellenőrizni az áru állapotát. A Vevő feljegyzést készít az áru károsodásáról és annak terjedelméről, melynek pontosságát a szállító igazolja. Az Eladó az ilyen feljegyzés alapján (kárbejelentő lap) a káresemény megkötése után a szállítóval biztosíthatja a Vevőnek a hiba eltávolítását az áruról, kedvezményt adhat az árura vagy eltávolíthatatlan hiba esetén új terméket szállít a Vevőnek.

7.2 A jótállási idő a terméken, a termék csomagolásán vagy a termék használati útmutatóján feltüntetett felhasználási idő vagy lejárati idő. Ha az árun vagy a csomagoláson nincs feltüntetve a felhasználási idő vagy a lejárati idő, a fogyasztóknak 24 hónapos garancia és a vállalkozók számára 12 hónapos garancia szolgál a megvásárolt árukért. A garancia azokra a termékekre vonatkozik, melyek gyártó, szállító vagy az Eladó által okozott hibákat mutatnak és az Eladónál lettek vásárolva. A jótállás nem vonatkozik a termék általános elhasználódására vagy annak egyes részeinek használatból eredő elhasználódására. Ezért a termék rövidebb élettartama nem tekinthető hibának, és nem követelhető.

7.3 A panaszt írásban kell megtenni, tartalmaznia kell a Vevő adatait, az Eladó adatait, a reklamált áru azonosítóját, a hiba leírását és hogy miben mutatkozik meg a hiba. Alá írottan és dátumozva az info@milva.hu  e-mail címre kell küldeni. A Vevő köteles az áru hibáit az Eladónál haladéktalanul azok felfedezése után 7 napon belül jelenteni, ellenkező esetben megszűnik a Vevőnek a hiba ingyenes eltávolítására való joga. Panasz érvényesítése esetén a Vevő köteles a panaszlevelet, valamint a reklamált árut az Eladó címére (Bella Natura s.r.o., Školská 390/26, 946 32 Marcelová, SK) futárral, postai úton vagy személyesen eljuttatni. A terméknek eredeti csomagolásban kell lennie, mellékelve a vásárlási bizonylatot (fénymásolat). Az árut összes tartozékával együtt kell elküldeni,úgy ahogy szállítva voltak.

7.4 Panasztétel esetén az Eladó köteles a Vevőnek elismervényt kiadni. Ha a panaszt hosszú távú kommunikáció útján alkalmazzák (a 102/2014 számú törvény szerint, (zákon č. 102/2014 Z.z.)), az Eladó köteles haladéktalanul a Vevő részére a követelés benyújtásáról igazolását küldeni; ha az igazolást nem lehet azonnal kézbesíteni, azt felesleges késedelem nélkül meg kell küldeni, de legkésőbb a követelés kezelésének igazolásával. Az Eladó legkésőbb a követelés benyújtásától számított 30 napon belül írásbeli dokumentumot köteles kiadni a követelés kezeléséről.

7.5 A hibás áru hiányossága esetén jótállási idő alatt az Eladó az alábbiak szerint jár el:

7.5.1 Hiba esetén, mely eltávolítható a Vevő jogosult a hiba díjmentes és rendeltetésszerű eltávolítására. Az Eladó köteles késedelem nélkül eltávolítani a hibát.

7.5.2 A Vevő hiba eltávolítása helyett igényelheti a termék cseréjét, vagy ha a hiba a termék csak egy részére vonatkozik, a tartozék cseréjét kérheti, ha ezáltal az Eladónak nem keletkeznek túlzott költségek az áru árára vagy a hiba súlyosságára vonatkozóan.

7.5.3 Az Eladó a hiba megszüntetése helyett minden esetben kicserélheti a hibás árut hibátlanra, ha a Vevőnek ez nem okoz komoly nehézségeket.

7.5.4 Ha a hibát nem lehet eltávolítani, és amely hiba akadályozza a termék rendeltetésszerű használatát, a Vevőnek joga van árucserére, vagy joga van elállni a szerződéstől. Ugyanezek a jogok vonatkoznak a Vevőre akkor is, ha eltávolítható hibákról van szó, de viszont a javítást követően a Vevő nem tudja megfelelően használni a terméket.

7.5.5 Egyéb nem eltávolítható hibák esetén a Vevő jogosult az áru árára vonatkozó megfelelő kedvezményre.

7.6 Ha a Vevő, mint fogyasztó nem elégedett azzal, ahogyan az Eladó a Vevő panaszát intézte, vagy ha a Vevő úgy véli, hogy az Eladó megsértette a Vevő jogait, a Vevőnek lehetősége van, hogy kapcsolatba lépjen az Eladóval, hogy korrekciós intézkedéseket kérjen.

Ha a Vevő korrekciós kérelmére az Eladó nemlegesen válaszol, vagy arra a feladás időpontjától számított 30 napon belül nem reagál, a Vevőnek, mint fogyasztónak a 391/2015 számú törvény 12. paragrafusának (§ 12 zákona č. 391/2015 Z.z.) értelmében joga van indítvány beadására, egy alternatív megoldás megkezdésére vitáját illetően.

  1. A SZEMÉLYES ADATOK VÉDELME

8.1. A 122/2013 számú törvény (zákon č. 122/2013 Z.z) értelmében az Eladó az üzemeltető a Vevő pedig az érintett személy. Az Eladó feldolgozza az érintett személyek - vásárlók, ha azok természetes személyek, személyes adatait. A Vevő kiszolgáltatja az alábbi személyes adatait az Eladónak: keresztnév és vezetéknév, állandó lakcím, beleértve a postai irányítószámot, telefonszámot és mobilszámot, e-mail címet. A vásárlók által nyújtott összes személyes adat összegyűjtése, feldolgozása és tárolása a 122/2013 törvényben foglaltak szerint történik. A személyes adatok megadására a megrendelés elküldésekor vagy az ügyfélszámla regisztrálásakor kerül sor, a megrendelőlapon vagy a regisztrációs űrlapon megadott adatok révén.

8.2 Ezen személyes adatok feldolgozásának célja az adózási dokumentumok kiállítása, a szerződéskötést megelőző kapcsolatok, a vásárló azonosítása, a megrendelés visszaigazolása (telefonon, e-mailen), áruszállítás, a Vevő tájékoztatása.

8.3 A Vevő a megrendelés elküldésével kijelenti az Eladónak, hogy a 11.1. sz.122/2013 Tk. (§ 11 ods. 1 zákona č. 122/2013 Z.z) értelmében beleegyezését adja, hogy az Eladó a saját információs rendszereiben feldolgozza és tárolja az ő személyes adatait, melyeket a Vevő szolgáltatott neki, és amelyek szükségesek az Eladó kötelezettségeinek teljesítéséhez, az adásvételi szerződésből eredően.

8.4 Az online áruházon keresztül történő ügyfélszámla létrehozásakor a Vevő, mint érintett személy egyetért azzal, hogy a 122/2013 törvény értelmében az Eladó vagy egy harmadik személy, mint az Eladó által kijelölt közvetítő a fenti törvényben említettek szerint feldolgozta, összegyűjtötte és tárolta a Vevő, mint ügyfél személyes adatait, valamint a regisztrálás során nyújtott adatokat. Továbbá a Vevő kijelenti, hogy személyes adatait az Eladó és annak szerződéses üzleti partnerei felhasználhatják propagációs és marketing tevékenységek céljából. A személyes adatok feldolgozása az alábbiak szerint történik: név, vezetéknév, cím, telefonszám, e-mail.

8.5 A Vevő határozatlan időre biztosítja az Eladónak az ilyen jóváhagyást. A személyes adatok feldolgozásának engedélyezését a Vevő írásban bármikor visszavonhatja (e-mail, levélben). A beleegyezés a Vevő beleegyezés-visszavonásának kézhezvételétől számított egy hónapon belül lejár, és az adatok törlésre kerülnek. A regisztrált Vevő (Vevő) a személyes adatok frissítését közvetlenül az online áruház webhelyén bejelentkezés után teheti meg.

8.6 Az eladó a Vevő személyes adatait csak a feldolgozás céljának eléréséhez szükséges ideig veheti használatba. Vevő tudomásul veszi, hogy az általa nyújtott személyes adatok rendelkezésre állnak és/ vagy hozzáférhetőek lesznek egy harmadik fél számára, az adásvételi szerződésből eredő kötelezettségek teljesítésének céljából.

8.7 A www.milva.hu  weboldal üzemeltetője vállalja, hogy a megadott adatokat csak a szerződés megkötése és teljesítése céljából használja az Eladó által meghatározott üzleti feltételek alapján.

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

9.1 Ezek az ÁSZF a vevővel szemben a megrendelt termék/ek vásárlóhoz küldésekor lépnek életbe.

9.2 A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a következő kormányrendeletek rendelkezései az irányadóak: zákona č. 40/1964 Zb. Občiansky Zákonník, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode, zákona č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákona č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho.

Az ilyen ÁSZF által nem szabályozott kapcsolatra, mely az Eladó és a Vevő, mint vállalkozó között jött létre, az alábbi kormányrendelet vonatkozik zákona č. 513/1991 Zb. Obchodný zákonník.

9.3 Rendelkezések, melyek a szerződéstől való elállásra vonatkoznak ezen ÁSZF pontjai szerinti csak a fogyasztókra vonatkoznak, azaz olyan természetes személyekre, akik a szerződés megkötésekor és teljesítésénél nem járnak saját vállalkozásuk vagy egyéb üzleti tevékenység körén belül.

9.4 A megrendelés elküldésével a Vevő megerősíti, hogy ezen ÁSZF-et elolvasta és teljes egészében egyetért azokkal.

9.5 Az Eladó fenntartja magának a jogot, hogy ezen ÁSZF-et módosítsa. Ezt a változást az eladó az új ÁSZF közzétételével a www.milva.hu  honlapon közli a vásárlóval.

9.6 Webáruházunk nem árusít tiltott termékeket. 

 

Kelt: 2022. október 1.

 

MThhNj